Cele mai bune metode de marketing

Cele mai bune metode de marketing

Deși pare că aceași metodă va funcționa la nersfarsit, adevărul este că nu e așa! Cu trecerea anilor, modalitățile de advertising se tot schimbă, așa că trebuie să fim mereu la curent cu noile tendințe. Astăzi vrem să vă arătăm câteva metode populare de Marketing în 2021!

1. Web Design

Site-ul dvs. web este una dintre cele mai esențiale părți ale afacerii dvs. Este casa ta online și unde mulți clienți potențiali se vor adresa pentru informații despre produsele sau serviciile tale. În multe cazuri, site-ul dvs. web va fi prima impresie pe care o face afacerea dvs. asupra membrilor publicului dvs. țintă.

Întrucât multe dintre celelalte campanii de publicitate online vor fi concepute pentru a direcționa traficul către site-ul dvs. web, designul dvs. web poate face sau rupe succesul acestora. Aceasta înseamnă că site-ul dvs. trebuie să fie eficient în atragerea și menținerea atenției utilizatorilor și încurajarea acestora să convertească.

Un site bine conceput poate face ca vizitatorii să dorească să rămână mai mult timp și să-i mențină mai investiți în ceea ce are de oferit compania dvs. De asemenea, creează încredere cu potențiali clienți. De fapt, un studiu a arătat că 94% dintre respondenți nu au avut încredere într-un site web din cauza anumitor elemente de design – deci, dacă nu v-ați actualizat site-ul de ceva vreme, clienții potențiali vă vor da seama.

Este necesar un site profesional pentru ca campaniile dvs. de publicitate online să aibă succes. Deci, dacă credeți că site-ul dvs. are nevoie de o revizuire, consultați calculatorul nostru de cotații de proiect pentru a obține o estimare gratuită!

2. SEO

Site-ul dvs. web poate fi un instrument excelent de marketing – dar numai dacă potențialii dvs. clienți îl pot găsi.

Cel mai bun mod de a face acest lucru este optimizarea motoarelor de căutare sau SEO. Investind în SEO, vă puteți îmbunătăți site-ul web în moduri care îl ajută să se claseze bine în motoarele de căutare precum Google pentru căutări legate de produsele sau serviciile dvs.

SEO implică încorporarea cuvintelor cheie legate de produsele sau serviciile dvs. pe site-ul dvs., astfel încât atunci când utilizatorii caută acele cuvinte cheie în motoarele de căutare precum Google, paginile relevante să apară în rezultate.

Puteți identifica cele mai bune cuvinte cheie pentru paginile dvs. făcând cercetări de cuvinte cheie pentru a vedea ce căută publicul dvs. țintă, precum și ce cuvinte cheie vizează concurenții dvs. Doriți să alegeți cuvinte cheie care sunt utilizate de publicul țintă și care le vor atrage pe site-ul dvs.

Puteți îmbunătăți SEO-ul site-ului dvs. publicând conținut original în jurul cuvintelor cheie vizate, precum și câștigând link-uri de la alte site-uri autorizate online. Cu strategia potrivită, aveți potențialul de a vă îmbunătăți clasamentul, de a câștiga mai mult trafic și de a genera mai mulți clienți potențiali și conversii.

Scopul SEO este de a vă aduce site-ul web în partea de sus a primei pagini de rezultate. În mod ideal, doriți să fiți în primele trei poziții, deoarece câștigă majoritatea clicurilor. De fapt, primele trei rezultate câștigă 35% din clicurile pe desktop și 31% pe mobil.

SEO este un instrument excelent care vă ajută să vă promovați afacerea către potențialii clienți. Investițiile în SEO vă pot spori expunerea, traficul pe jos și rata de conversie. Este nevoie de timp, dar rezultatele pot merita pentru afacerea dvs.

3. Metoda Plata pe Click

Pay-per-click sau PPC este un model de publicitate online care vă permite să plasați reclame în rezultatele motorului de căutare pentru anumite cuvinte cheie. În timp ce SEO se concentrează pe obținerea clasamentelor prin conținut și optimizare, PPC vă permite în esență să plătiți pentru plasarea pentru cuvintele cheie vizate.

Dacă sunteți nou în PPC, Google Ads este cel mai bun loc pentru a începe, deoarece vă permite să plasați anunțuri în rezultatele căutării Google.

PPC funcționează pe un sistem de licitare în care selectați cuvinte cheie vizate, apoi concurați cu alți agenți de publicitate pentru a plasa anunțuri în rezultatele căutării pentru aceste cuvinte cheie. Dacă suma dvs. licitată este una dintre cele mai mari, veți câștiga destinație de plasare peste rezultatele căutării organice și, dacă cineva face clic, veți plăti suma licitată.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale PPC este că (așa cum sugerează și numele), plătiți numai atunci când utilizatorii fac clic pe reclama dvs. Aceasta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la irosirea bugetului pentru persoanele care nu sunt interesate de afacerea dvs. sau care vă ignoră reclamele.

Această caracteristică face din PPC una dintre cele mai puternice strategii de publicitate pe internet pentru companii de astăzi.

PPC este, de asemenea, o strategie publicitară eficientă, deoarece poate începe să genereze rezultate în momentul în care lansați o campanie. Spre deosebire de SEO, care necesită timp, PPC poate crea vânzări și conversii imediat. De exemplu, o strategie de marketing HVAC care utilizează PPC ar putea începe să genereze apeluri telefonice imediat, cum ar fi cererile de întreținere, serviciile de urgență și multe altele. Aceasta reprezintă venituri imediate pentru afacerea respectivă!

PPC funcționează bine și în combinație cu SEO, deoarece combinarea celor două oferă afacerii dvs. multiple oportunități de a apărea în rezultatele căutării. Când oamenii caută cuvinte cheie legate de produsele sau serviciile dvs., doriți ca aceștia să vă vadă compania în rezultatele căutării.

Dacă nu sunteți încă în clasamentul organic, PPC este o modalitate excelentă de a ajunge la ele – și dacă sunteți deja în clasamentul organic, aveți șansa de a apărea în două locuri diferite pe pagina de rezultate.

Și dacă vă întrebați dacă anunțurile PPC sunt o modalitate eficientă de a genera trafic și conversii, răspunsul este da. Dintre toate rezultatele de pe pagină, primele trei spoturi plătite primesc 46% din clicuri. Acest lucru indică faptul că aproape jumătate dintre căutători vor face clic pe reclame PPC.

În general, PPC este un canal eficient de publicitate online care poate funcționa în orice buget și vă poate crește vizibilitatea online. Și dacă sunteți partener cu un manager de campanie cu experiență PPC, poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a vă dezvolta afacerea și a crește veniturile.

Vezi si cele „5 greseli intalnite in alegerea celei mai bune agentii de marketing”-aici

4. Social Media Marketing

Site-urile de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram prezintă oportunități uriașe de a ajunge și de a vă conecta cu publicul țintă. De aceea, aceste site-uri devin rapid unele dintre cele mai bune moduri de a face publicitate online.

Rețelele sociale sunt un loc minunat pentru a face publicitate, deoarece există atât de mulți consumatori pe aceste platforme. De fapt, optzeci și unu la sută dintre adulții americani au un profil de social media – ceea ce înseamnă că sunt mari șanse ca cel puțin o parte din publicul dvs. să fie activ pe rețelele de socializare.

De asemenea, puteți utiliza platforme de socializare pentru a difuza reclame pentru compania dvs.

Platformele sociale vă permit să vă selectați publicul pe baza informațiilor demografice standard, cum ar fi vârsta, sexul și locația, precum și opțiunile avansate, cum ar fi interesele și comportamentele. Acest lucru vă permite să ajungeți la utilizatorii care sunt cel mai probabil să facă parte din publicul țintă și să vă maximizați rezultatele cu fiecare campanie.

De exemplu, dacă gestionați o companie de ușă de garaj, puteți utiliza rețelele sociale pentru a viza utilizatorii din zona dvs. de servicii. Campania dvs. de publicitate la ușa garajului poate merge chiar mai departe, concentrându-se pe datele demografice ale publicului țintă, cum ar fi statutul de căsătorie, vârsta și sexul, pentru a crea un anunț mai bun.

5. Marketing prin Email

Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai vechi forme de marketing digital, dar totuși una dintre cele mai eficiente strategii de publicitate și tehnici de marketing. Când folosiți e-mailul, puteți ajunge la membrii individuali ai publicului țintă direct în căsuțele de e-mail.

E-mailurile sunt un mod excelent de a vă conecta cu clienții dvs. actuali și potențiali. Puteți trimite buletine informative, informații despre produse sau servicii noi și oferte adaptate diferitelor segmente ale publicului dvs.

Prin urmare, e-mailul este un canal extrem de rentabil (de aceea este unul dintre cele mai bune moduri de a face publicitate online). De fapt, pentru fiecare dolar pe care îl cheltuiți pe e-mail, aveți potențialul de a câștiga un ROI de 44 USD.

Desigur, atingerea acestui potențial ridicat înseamnă testarea și îmbunătățirea continuă a e-mailurilor în timp – dar una dintre modalitățile de a-ți urmări rapid rezultatele este încorporarea personalizării.

E-mailurile personalizate cresc CTR-ul cu 14%. Acest lucru se datorează faptului că utilizatorii simt că conținutul e-mail-ului este vizat special pentru ei. Pentru mai multe sfaturi utile, consultați această postare cu cinci sfaturi pentru campanii de marketing eficiente!

Unele sfaturi minunate includ personalizarea, liniile tematice atrăgătoare și inclusiv conținutul animat.