PPC sau PPL, care este cea mai bună variantă pentru publicitate online ?

PPC sau PPL, care este cea mai bună variantă pentru publicitate online ?

Cu toții am auzit cel puțîn odată de acești 2 termeni (PPC/PPL), in special când am început căutările pentru începerea unor campanii de promovare online. Dar v-ați întrebat care este cea mai utilă metodă ?

Având sute de lei în joc în bugetul dvs. de marketing în fiecare an, trebuie să alegeți strategii de publicitate și canale care să ducă la un ROI pozitiv. Pentru întreprinderile mici, cheltuielile semnificative trebuie să fie justificate. Acest lucru este valabil chiar și pentru cheltuielile necesare, cum ar fi marketingul și publicitatea.

PS: Dacă nu ai citit incă articolul nostru despre cele 5 greșeli in alegerea unei companii de publicitate online, vă invitam să o faceti acum.

Una dintre întrebările esențiale în publicitatea modernă este dacă să se folosească metoda: plată-per-click (PPC) sau plată-per-lead (PPL). Voi face decizia mai ușoară pentru voi: puteți utiliza ambele metode … în același timp!

Bine ați venit, viitori specialiști în marketing! Gata cu deciziile grele de a alege cea mai bună modalitate de generare a noilor clienți! Cu toate acestea, există aspecte ale ambelor metode pe care trebuie să le cunoaștem înainte de a derula campanii complete.

 

PPC (Plata per click)

Plata per click (în engleză Pay Per Click, abreviat PPC, sau Cost per Click, abreviat CPC ) e o metodă de a face marketing online prin intermediul căreia plățile către publisheri și rețeaua specifică se fac per accesare (click). Cu alte cuvinte, reclama făcută advertiserilor este platită doar dacă vizitatorii accesează reclamele dând click pe ele.

Unul dintre cele mai mari beneficii de vânzare pentru PPC este că un furnizor poate începe o campanie și poate genera clienți potențiali în doar câteva minute. Dar, deși viteza de achiziție a clienților potențiali este atrăgătoare, site-ul dvs. web trebuie să poată converti traficul la o rată similară.

Dacă site-ul dvs. nu are îndemnuri sau formulare online, nu vă deranjați să porniți PPC până când nu ați implementat aceste două elemente.

De asemenea, trebuie să vă asigurați că aveți configurate următoarele elemente cheie pentru a vă asigura că campania dvs. PPC are succes:

  • Un site web optimizat și / sau pagini de destinație dedicate
  • Instrumente de urmărire a conversiilor și recomandărilor
  • O piață țintă clar definită
  • Un proces de vânzare clar definit

PPL (Plata per Lead)

Plata per Lead, adesea abreviat ca PPL, este un model de tarifare a publicității online, unde agentul de publicitate plătește pentru o înscriere explicită de la un consumator interesat de oferta agentului de publicitate.

Plata pe Lead este o alegere excelentă pentru marea majoritate a companiilor. Operând prin canale PPL, companiile de software se abonează la un serviciu și, într-un fel sau altul, cumpără clienți potențiali individuali.

Volumul de clienți potențiali pe care îl veți primi va fi mai mic – și prețul acestora va fi mai mare – decât o campanie PPC, deoarece fiecare client potențial a fost precalificat de către o terță parte, eliminând o parte din lucrările pentru echipa dvs. de vânzări.

La fel ca în cazul PPC, există câteva lucruri pe care ar trebui să le aveți la dispoziție înainte de a începe campania PPL:

  • Prețul pe care sunteți dispus să îl plătiți (în medie) pentru un Lead
  • O echipă funcțională de vânzări

Dai drumul la treaba!

Indiferent dacă publicitatea PPC sau PPL este mai bună, depinde în totalitate de compania dvs., de produs și de echipa de vânzări. Ambele modele de anunțuri au avantaje și cerințe unice. După cum ați văzut mai sus, cea mai bună parte este că nu trebuie să alegeți între cele două.

Rularea ambelor tipuri de campanii este complet realizabilă. Și este destul de mult norma pentru mulți dintre clienții voștrii.